Interjú: Ipacs Balázzsal a Hisztéria Cukrászda vezetőjével

A NÉBIH (Nemzeti Élelmiszerlánc – biztonsági Hivatal) által szervezett “Kedvenc Fagyizó” versenyen a 2. helyen végeztetek. Gratulálunk az eredményhez! Mit kell tudni erről a versenyről?

A Nemzeti Élelmiszerlánc – biztonsági Hivatal az egyik legkomolyabb vendéglátásban tevékenykedő ellenőrző szerv. A sokat változott Köjál, Ántsz, Állategészségügyből kialakult hatósági hivatal vizsgál minden élelmiszer higiéniával kapcsolatos dolgot. Egy vendéglátó egység részére a legnagyobb figyelemmel kell feléjük fordulni. A NÉBIH a Facebook oldalán szervezte ezt a verseny, ahol mindenki szavazhatott. Tulajdonképpen egy felhívás volt, hogy a NÉBIH Facebook rajongói nevezzék meg az általuk legjobbnak vélt fagyizót. Ennek a szavazásnak egy nagyon igényes grafikai világot és microsite-ot alakítottak ki.

Tulajdonképpen, akkor a vendégek voksoltak rátok?

Igen, több, mint 12.000 szavazat érkezett és több, mint 400 cukrászdát / fagylaltozót szavaztak be a vendégek. Ezek közül mi lettünk a 2. legtöbb szavazatot kapók. Természetesen a szavazást mi is hirdettük, motiváltuk vendégeinket a voksolásra. A NÉBIH adminnal folytatott kommunikációm során megerősítésként kaptam, hogy igazából a hivatalnak ez is volt a célja, hogy a fagyizók mozgósítsák a saját vendégeiket.

hisztéria2

400 fagylaltozó az nagyon sok. Gondolom az egész országból érkeztek be szavazatok.

Igen, de szerencsére az első 3 helyezett fagyizó mind vidéki lett. A Budapest központúság itt most háttérbe szorult, aminek nagyon örülünk. A másik nagy dolog, hogy egyik nagy fagyis lánc sem (pl: Fragola, Levendula stb.) tudta úgy motiválni a vendégeit, hogy helyezést érjenek el. Nekik a rajongói táboruk igen magas számú, mégis a mi rajongóink voltak aktívabbak. 

Azért ne feledjük el, hogy tényleg nagyon jó a fagyitok:) Mi a titok?

Nagy titkunk nincs, de a 25 év tapasztalat, a magas minőségű alapanyagok, a fejlett géppark mind – mind a a kiváló fagylalt összetevői. A saját üzleteinken kívül 40 másik egységbe is mi szállítunk fagylaltot (viszonteladói partnerkapcsolatban), a frissesség mindig garantált és emiatt a minőséget is állandónak kell tartanunk.

Nemrég nyitottátok meg legújabb egységeteket a Hisztéria Gyömrőt. Milyen a fogadtatás?

Régi vágyunk volt egy környékbeli kisvárosban saját üzletet üzemeltetni. Egy nagyon jó helyen adódott lehetőség erre és Gyömrő egy fejlődő város, ahol a lakosságon kívül az átutazókra is potenciális vendégként tekinthetünk. Az ottani vendégeink üdvözlik a gyömrői Hisztériát, örülnek neki. Szerencsére már egy ismertebb brand-ként tekintenek rá, a szecsői bázisüzletünk miatt. Más piac, amihez próbálunk maximálisan alkalmazkodni,megpróbálunk értéket teremteni, egy nagyon jó kihívásnak vesszük, szeretünk ott is tevékenyen részt venni a munkában.

A fagyi szezonnak idénre vége. Mik a tervek, teendők az év hátralévő részében?

Igen, fő tevékenységünk szezonja véget ért. Nem vonulunk téli álomra, most jön el az idő a kísérletezésre, fejlesztésre. A mostani cukrászdai trendek beintegrálását tervezzük, egyre több francia jellegű desszerttel. Ezek mellett a hagyományos magyar (főként Monarchia kora beli) torták újragondolását tervezzük. A Karácsony közeledtével pedig bele vetjük magunkat a bejgli szezonba!

Köszönjük az interjút!

www.hiszteriafagylalt.hu

www.facebook.com/Hiszteriacukraszda

hisztéria3

MEGOSZTÁS